Phi Phi

12 mei 2011 - Ko Phi Phi, Thailand

Na al het feest geweld en tuben, besloten om naar het zuiden te gaan. De 9e vroeg in de morgen vertrokken met een busje uit vang vieng naar het zuiden van Laos om de grens over te gaan en de slaap trein naar bangkok te nemen. Een erg goede relaxte keuze, want slapen in een bed is altijd beter dan met je benen in je nek in een bus waar de airco veel te hard aan het blazen is in je gezicht. Maar goed... Goede keuze dus, lange nacht eenmaal aangekomen in bangkok op de 10e om een uurtje of half 8. Op zoek naar een bureautje waar je naar Phi Phi kan. Gevonden bus reis van 12uur en daarna nog met een veerpond maar vertrekt in de avond. Dus voordat we vertrokken nog even, hoe kan het ook anders, een potje pool:) we worden er wel serieus goed in, haha!! De bus naar phi phi gehaald volgende morgen om 10 uur de veerpond naar phi phi genomen en gelijk de terug reis naar bangkok geboekt. Het is een erg mooi eiland met veel bergen eromheen helder blauw water en allemaal bootjes met buitenboord motoren die heel veel herrie maken. En hier wordt ook heel veel gefeest... Denk je de rust te vinden moet je weer aan de bak..:p Maar we zijn erg goed in feesten maken, zou ook zonde zijn als we dat zouden onthouden van de mensen.. Na aankomst een hostel gevonden wat door het dorpje gedwaald alles is te lopen hier erg relax, hebben ook gevist in de baai met bas zijn hengel en wat gevangen! Hebben de vis van het leven berooft en op een BBQ laten leggen, was erg lekker. In de avond dus het feest opgezocht, erg tof!! Feesten op een fantastisch mooi strand. Dus er komen nog een paar zware avonden aan voordat we weer naar Nederland mogen.. Maar ja iemand moet het doen he...

De groeten vanuit het zonovergoten, prachtige, hemelachtige, jaloers om te zijn, Phi Phi

1. pascalle:
    12 mei 2011
    halloooooooooooooo!
    wat klinkt het allemaal fantastisch joh!
    en op de foto's ziet het er ook erg mooi uit allemaal :D leuk!
    heb nog heel veel plezier he!
    groetjessssss pascalle xx!
  2. Irene van Loenen:
    12 mei 2011
    Weer een erg TOF verhaal, zijn we net aan jullie verhalen gewend komen jullie alweer naar huis.
    MAAR WANNEER, WAAR VANDAAN, WELKE TIJD, WELK VLUCHTNR. Ja als we jullie moeten halen hebben we dat toch echt nodig.

Dikke kus van papa en mij.