hoiii

16 april 2011 - Bodegraven, Nederland

zoo voor iedereen die wil weten wat we aan het doen zijn:

je kan je ergens registreren dat je elke keer een melding krijgt als we een blog hebben geschrven.

dus als je dat leuk vind..

ik zeg: DOEN

we zijn nu in bodegraven! tis hier heel warm en het is hier heel mooi!

vooral mooi om te zien wat voorn rare cultuur de mensen hebben opgebouwd!

met zn allen in stenen huizen en allemaal de zelfde openingstijden en sluitingstijden natuurlijk hahahhahahhahaha

we zijn vanavond uitgenodigd voor een feestje in een gebouw dat de zon heet!

ik ben heel benieuwd! wat iets met live muziek en rare mensen ofzo.

morgen reizen we weer verder naar bangkok...

10 uur al vertrekken! pff ga maar snel eten en feesten dat ik optijd kan gaan slapen

nou.. doeeeiiiii tot de volgende reislog!

1. Han:
    16 april 2011
    Hallo Victor en Bas
    Mooie vooruitzichten voor jullie komende weken. Irene en ik wensen jullie een geweldige vakantie. Geniet ervan met volle teugen. Wij gaan uit van het principe geen bericht is goed bericht, maar zijn natuurlijk wel zeer nieuwsgierig en belangstellend naar jullie reisverhalen. All the best
  2. Kl-hoezo?:
    17 april 2011
    Terwijl jullie momenteel ellendig lui in het vliegtuig liggen te dromen van alle ervaringen die nog gaan komen, ben ik enige hoogstbelangrijke dingen aan het posten op deze blog. Aangezien ik mezelf een beetje ken is het hoogstwaarschijnlijk ook de laatste keer dat ik hier iets neerzet voordat jullie terug zijn, dus geniet er met volle teugen van!
    Het is toch al zeker een uur of 12 geleden dat ik jullie voor het laatst gezien heb, dus ik zal jullie even kort bijpraten van mijn ervaringen:Zzzzz...Zzzzz.... Zzzzzzz....Zzzzz. Laten we zeggen dat ik vooral aan het doen was, waar jullie je nu ongeveer mee bezig houden.
    Reistip: een chickindaband is niet altijd een chick in Thailand. Het betekent dan wel letterlijk Vrijland, maar wees er toch maar scherp op. Lollepotterij kan ineens de betekenis Lolleflikkerderij krijgen.
    Reisraadsel: het is klein en nie thais. rara wat is het?
    En nog maar een iets moeilijkere: Er zijn 5 huizen naast elkaar, elk huis heeft een unieke kleur, en elke eigenaar is van een andere nationaliteit. Elke eigenaar heeft een verschillend huisdier, drinkt een ander drankje, en rookt andere sigaretten. De Engelsman woont in het rode huis, de Zweed heeft een hond, en de Deen drinkt thee. Het groene huis staat links van het witte huis. In het groene huis wordt koffie gedronken. De man die Pall Mall rookt heeft vogels. In het gele huis wordt Dunhill gerookt. In het middelste huis wordt melk gedronken. De Noor woont in het meest linkse huis. De man die Blend rookt woont in het huis naast het huis met katten. In het huis naast het huis waar ze een paard hebben, wordt Dunhill gerookt. De man die Blue Master rookt, drinkt bier. De Duitser rookt Prince. De Noor woont naast het blauwe huis. In het huis naast het huis waar Blend wordt gerookt, wordt water gedronken. Eén van de bewoners heeft een zebra. Wie?

Nou verder eigenlijk helemaal niks te melden. Maar geniet ervan!
  3. nattepisbam:
    17 april 2011
    wa die bastor!
    voor de 'tok plaa' liefhebber;
    zag ik toevallig toen ik lekker reisprogrammetjes zat te kijken.
    wie zou die 'maa laai' nou toch als huisdier hebben??
    khop khoen, en veel mie kwaam sa noek!!
  4. Pep:
    20 april 2011
    Plaa muk is inktvis,leuk om te vangen Bas vanaf een steigertje!