Relaxed

22 april 2011 - Chiang Mai, Thailand

De 19e, Bas wilde graag vissen en mij leek het ook een tof plan. Hadden aan de hostel eigenaar van ma dee gevraagd of hij iets wist. En antwoorde enthousiast en gaf ons informatie en zelfs een briefje in thai geschreven voor de taxi chauffeur. Dus goed geregeld! We zouden naar een vijver gaan waar we een hengel konden huren en vissen. We gingen ons klaarmaken op de kamer spullen pakken e.d. We vertelde een kamer genoot Ben uit amerika dat we zouden gaan vissen. Ben vertelde dat hij samen met zijn reisgenootjedie avond zou vertrekken naar Chang Mai in het noorden van thailand (10 uur rijden). En hij zei ook dat zijn reisgenootje ook waarschijnlijk wel wilde vissen. Dus hebben ze uitgenodigd Lakan en Ben gingen met ons mee. Eenmaal daar met de taxi even wat gegeten langs de weg. Toen op naar de vis vijver heel erg vriendelijke mensen. Er werd aas op de haak en gedaan voor je en de eerste keer werd hij voor mij zelfs geworpen. Uiteindelijk zelf geleerd. Bas kan het al super goed natuurlijk. De hengels waren ongeveer 10 seconden in het water en ik had al beet. Een goeie, er zaten bijna alleen maar Meervallen (cat fish) in het water. We hebben een heel leuke middag gehad met Ben en Lakan erg aardige mensen. Komen beide uit de staat Virginia. We besloten om bij hun aan te sluiten en nog die avond te vertekken naar Chang mai! Heerlijk die vrijheid.. Maar we gingen niet met een normale bus een V.I.P. bus!! Veel beenruimte, een soort stewardes met eten en drinken, en zelfs een massage knop op de stoel! Yeah!! We vertrokken om half 12 uit bangkok. Met Whisky aan boord (idee van Ben en Lakan), maar een goed idee we sliepen prima.

De 20e, om 9 uur in Chang mai aangekomen. Allemaal behoorlijk moe, besloten om wat te dwalen door de stad. Hebben een tempel gezien, was behoorlijk mooi. En zijn in een snooker bar belandt waar alleen thaise mensen waren. Snooker ging voor geen meter, dus de thaise mensen waren ons allemaal aan het toelachen.. Zijn daarna nog uitgegaan naar een populaire bar met een cool bandje, slecht engels met een thais accent.. Heel grappig, was erg leuk. Daarna nog in een andere bar belandt, waar een soort thaise jimmi hendrix stond te jammen met zijn band. Was heel erg tof! Na het optreden nog een tijd aan een tafel gezeten met de thaise jimmi. En de eigenaar van de bar bleek in de gulden tijd nog in nederland gewoond te hebben, was erg tof! Het was laat geworden 4 uur geloof ik.

De 21e, laat opgestaan. Het plan was om naar de Insect zoo te gaan was erg tof. Na de insect zoo naar de watervallen vlakbij in een national park gegaan. Was heel erg mooi, hebben daar lekker gezwommen, onder een waterval gestaan en via de rotsen omhoog geklommen. Was heel tof. S'avonds de stad ingegaan met het idee om een Massage te krijgen en te poolen. Massage was erg lekker, was wel een hele zoektocht om een tentje te vinden. Ik denk dat we er precies tussendoor zijn gezigzagged. Want er zouden er best een aantal moeten zijn hier.. In de avond gaan poolen, was nog behoorlijk laat geworden en behoorlijk aangeschoten... Terwijl bas ik en Ben voor de volgende dag een trip geboekt hadden om Quad te gaan rijden en te gaan raften.. Om 8uur!!

De 22e, erg vroeg op.. Half 8... Moesten nog op de het busje wachten en eenmaal in de bus moesten we driekwartier rijden naar een andere plek. Eerst gingen we Quad rijden. Erg tof! Door de jungle. Daarna gingen we raften, kregen een hele uitleg en een eigen kapitein op de boot. Was ook heel erg tof en nu zijn we weer terug in het hostel. Strakjes even wat eten en vanavond naar de thaise jimmi speelt in een tent die de Bad Boy Bleus Club! Coole naam he!

Tot de volgende keer maar weer lieve reislogger vriendjes!!!

1. henk:
    23 april 2011
    tof jongesns, maar ik had al een travestiete verhaal willen horen.
  2. nattepisbam:
    23 april 2011
    jeah! maar ik zie helemaal geen foto's van jullie vangsten... dat kan niet hoor, die moeten erbij!
  3. henk:
    24 april 2011
    jaaaaahhhh heey wij zitten met zn allen hier op een rij met popcorn op onze schoot te smachten waneer jullie weer een wonderbaarlijke nieuwe ontdeking hebben gedaan in het voor onze nog o zo onbekente thailand. vertel ons jullie leuke details en jullie wilde avonden.
  4. Han:
    25 april 2011
    Hallo jongens, een beetje late reactie van ons, ik dcht dat ik een email zou krijgen wanneer jullie iets zouden plaatsen. Maar jullie verhalen zijn vooral tof, veel avontuur en allemaal nieuwe ervaringen. Vic, wij zijn net terug van familieweekend in Frankrijk. Was weer fantastisch met erg mooi weer en erg veel plezier (hebben je natuurlijk gemist :-) ) Mooie foto's trouwens. dikke kus
  5. Patricia:
    26 april 2011
    Hai Vic en Bas!
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben met Ben en Lakan.(Volgend jaar een rondreis Amerika?) Ben benieuwd wat jullie volgende verhaal zal zijn. Errug leuk om jullie avonturen te lezen!!!!
    Love you, mamma/ patricia.
  6. Jasmijn:
    26 april 2011
    Echt super leuk om jullie verhalen te lezen zeg!
    Wat doen jullie leuke dingen, echt tof!
    Heeel veel plezier en ik kan niet wachten tot het volgende verslag!
    Xxx
  7. Pep:
    28 april 2011
    mooie vis bas en wat een leuk t shirt!
    kus pep
  8. nattepisbam: